Lusse-premiär!

Lite tidigt kanske ni tycker, men idag har det bakats lussebullar här hemma & det luktar sjukt gott i hela lägenheten! Nu ska jag lägga ner dem i små söta påsar och sedan in i frysen så jag har och gotta mej med det ett bra tag! :-) Idag har vi även fixat lite nytt här hemma och varit på Maxi och storhandlat, så gött att ha skafferierna fulla! Så har jag fått vinterdäck på lilla pärlan med, åkte in på en sån däckfirma och fick det fixat direkt till bara 199:- helt klart värt det! :-) Sedan har jag givetvis varit hos P och fixat och det känns så himla bra i det nya stallet! Allt man behöver finns och det är lugnt men med härliga människor och P verkar stortrivas! I alla fall än så länge, han är lugn som en filbunke ;-) Vi har även varit och hälsat på i Linda & Daniels nya lägenhet och lämnat en liten inflyttningspresent. De hade fått det superfint och jag tror precis som dom att de kommer trivas toppen! GRATTIS igen till den fina lägenheten. Jag ser fram emot många mysiga kvällar hos min lilla extrafamilj ;-) Nu ska vi äta potatisgratäng och fläskfilé, det är inte varje dag man orkar att stå med det annars! Så gött att ha mamma & pappa här, imorn åker dom tillbaka till värmland vilket känns lite trist, men som tur är så kommer jag hem till dom i v.46 så det är inte många dagar där emellan :-)

Ha en härlig kväll allihopa!
P & K

Fin fina lussekatter!                     Mumsigt som attan! och i bakgrunden sitter äntligen
                                                 tavellisterna uppe, så småningom ska där stå fina
                                                 fotografier!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh gud vad gott!!!! Tycker nog du ska ta med dig några lussebullar till stallet imorn ;)

2009-11-02 / 19:33:43     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Sandra Rosendahl.

Fy fanken va gott det ser ut! I LOVE LUSSE!

2009-11-03 / 13:44:33     URL: http://sandrarosendahl.wordpress.com
Postat av: Madde

Åhh va gott det ser ut :) Ni verkar haft det jätte mysigt!

2009-11-03 / 16:17:40
Postat av: jonathan

åh kan du se mer nöjd ut på bilden :)

2009-11-03 / 19:55:32
Postat av: Elin

Åå ja! va gott de va :-) Jag är väldigt nöjd att ha ett gäng i frysen, ni e välkomna upp på lussefika, Såklart!! :-)

2009-11-03 / 20:41:11     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Varifrån är burkarna dina föräldrar gav i inflyttningspresent? Jättefina ju :D

2009-11-03 / 22:14:19
Postat av: Elin

Burkarna var ju även från mej men okej ;-) hihi! Men jag hittade dem på en butik jag inte vet namnet på men det är en sån alltiallo affär som ligger vid Gekås :-) Det fanns mängder av varianter på burkarna, och alla var helt underbara!! Kär i dem allihopa! Hoppas du som frågade finner dem och är nöjd med svaret trots att jag inte kunde säga exakt :-) Ha de gott!

2009-11-03 / 22:55:04     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?