Back in Hstd!

Gokväll! Då var jag hemkommen till Halmstad igen efter så gott som 4 härliga dagar i värmland! Tågresan gick finfint men jag känner mej lite risig alltså, inte allt för kul! Men nu har jag hällt i mej te och Echinagaard och ser på årets andra avsnitt av Paradise hotel, helt klart ett galet program med en hel del galna medverkande men underhållande är det väl ändå, så nu är jag väl fast me detta! ;-) Checka precis mailen och morgondagens dubbla föreläsning är inställd, vilket i och för sig är skönt, men lite väl otajmat att jag inte kollade det innan jag tog tåget tillbaka, men men bara å gilla läget, imorn blir det stadsbibblan och plugg för hela slanten! Å ett besök hos efterlängtade P:son såklart!

Sleep tight!
P & K

Här bjuder jag på lite pics från helgen! Enjoy!


Min schööna böna å jag...                                    Älskade, underbara vänner!


Märklig bild....                                                      Adam & Jacob!


Jacob & Henke                             Adam é gla!


Tess drog upp oss på en uppfriskande förmiddags-
promenix, söndag morgon. Här har vi Tess & Atlas,
å i bakgrunden ser man min gamla lägenhet! :-)


Hann med ett besök på gamla Coopan me!              Pay back time från Jocke, så typiskt
Fick snacka ikapp lite med Putte å Jocke, alltid         dej Jocke ;-)
lika kul!


Han med en ses snart-fika med     Dags för hemfärd - plugg & hostig
Min Tossa innan jag skulle med     är en sådär bra kombo... Men nu är
tåget :-)                                      jag hemma och ska ta kvällen! :-)

Saknar er redan mina vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Putte

Haha, nu är jag ökänd även i Halmstad alltså! :-D

2009-11-16 / 22:56:12
Postat av: Elin

Haha klart du e de! Nu vet alla ;-)

2009-11-17 / 10:11:04     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Linda

Krya på dig nu gummsan! Nu ska vi tre ut till Panther och fixa :) Pussss

2009-11-17 / 13:33:43     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?