Välkommen sköna lördag!

Go morron go morron alla ni morgonpigga lördags-fantaster! Jag har precis gjort mej en smoothie på hallon,blåbär,banan och vanlijyoghurt, som jag sitter och sörplar i mej. Riktigt gott! :-) jag är bara sisådär en och en halv timme sen... Skulle ju upp och rida P på morgonen innan jag börjar jobbet klockan elva, men det kommer jag inte att hinna alls! Var så trött efter gårdagens äventyr att jag tillät mej ligga kvar och snoooza väldigt länge! ;-) Jag har ytterligare en lugn och skön lördag framför mej, Jag ska till P nu innan jobbet och ta ut han en sväng, sedan blir det att jobba ett sånt lyxigt kort-pass för att åka ut till P igen och motionera han lite mer. Kommer nog kanske hinna med och träna en sväng på gymmet med, men det beror lite på hur den känns efter gårdagens galna löptur ;-)

Ha nu en härlig lördag allesammans!

Puss & Kram! Vi höres till eftermiddagen :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?