Suprise!

Jag blev väldigt förvånad när jag klev utanför dören förut för att cykla till Linda det regna!! å där stod jag helt oförberedd i strumplesten och endast en tröja.. Men det var bara att trotsa regnet, jag tror till och med att jag njöt lite av det (jag vet det låter galet) men luften var så otroligt frisk så det var rätt skönt:) Vi såg på Gossip girl såklart, missar inte ett avsnitt! Det är så långt ifrån vår verkligehet, åtminstone min men Ack så bra! Sedan bikade vi bort till Sandra som nu mer bor på Nyhem :) Helt nyinflyttad och jättefint hade hon redan fått det! Gissa om jag började längta tills jag också ska få flytta, men det närmar sig nu är det inte ens en månad kvar! :) Vi såg på Wipe out å bara satt å snacka i Sandras fina soffa :) Sandra bjöd på choklad med, vilket var helt underbart för det var jag verkligen sugen på ikväll, Tackar!

Så nu började det klia i mina inredningsfingrar vill jag lova, gud vad jag vill köpa nya saker nu och få ett nytt hem, en lägenhet som bara är min, med BARA mina saker i! ÅÅ vad ja längtar...

Imorn klockan tio då smäller det by the way! då ryker stygnen på fossingen ska bli härligt, kanske jag med lite våld och vilja kan pressa ner den i någon form av sko, typ modell "foppa-toffel"  i strl 43 ;)

Sussa gott mina kära läsare
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Aless

Hej Elin!

Vad kul att du skaffat en blogg, antligen!

Jatte fin och rolig att lasa var den, ska bli kul att folja nar man ar hemma i Sverige igen;)

Pusskram

2009-05-04 / 04:42:02     URL: http://aless.webblogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas det går bra när du tar bort stygnen! Vi hörs i eftermiddag :)

2009-05-04 / 08:12:19     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Lycka till med stygnen! Hoppas det inte gör ont. ;-)

Kram

2009-05-04 / 08:16:19     URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Elin

Aless: Å gumman hur har du det? vart är du nu? Malaysia fortfarande? när är det du kommer hem tro.. du måste höra av dej och ha det nu så underbart, läser på din blogg för att hålla mej uppdaterad Pusspuss

2009-05-04 / 08:52:27     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Alessandra

Jepp i Malaysia, joda det ar battre nu men senaste dagarna har inte varit toppen blev riktigt sjuk sa vi fick lamna on vi var pa och aka in till staden dar vi nu spenderat mesta tiden inomhus ;S men men sant hander, pa onsdag kvall flyger vi hem i alla fall ska bli skont efter det har.



men annars var malaysia jatte fint! vi valde bara ett dumt stalle att ata pa.



Hor av mig hemma i sverige

Pusspuss

2009-05-04 / 13:12:35     URL: http://aless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?