Slöa söndag !

Har tagit en lugn morgon idag, Amanda fixar stallet på förmiddagen så jag är liksom helt ledig vilket är väldigt ovanligt så jag blir rastlös så himla fort :) Har sysselsatt mej med att beställa böcker, den sista kursboken för denna terminen! Gud va fort det går.. Sedan beställde jag faktiskt även 4 böcker till, som jag ska börja med nu när jag inte har så mycket kurslitteratur längre.. Jag ska alltså läsa bara för att det är skönt, det är min tanke i alla fall (vi får väl se hur det går med de) men kan alltid va skönt att ha nåt att läsa på stranden, blir så tråkigt att sola annars :) Ska bland annat börja läsa Twilight böckerna, inte en dag för sent! Så jag beställde den första och 3 andra böcker.

Det är inte lika fint väder idag heller, är det inte typiskt bara för att jag hade bestämt att sola när jag är helt ledig?!
Kan ju inte ta någon promenad heller(satans fot) så jag funderar faktiskt på att cykla till gymmet, sedan ska jag ut till Panther och fixa,det kommer även en tjej och ska träffa oss som är intresserad av att bli medryttare. Har haft ute en annons i några dagar för jag känner att jag vill vara lite Stall-ledig någon dag i veckan och kunna åka hem på lite semester i sommar och då måste ju jag och Panther ha någon som hjälper till. Ska bli spännande att se om jag nöjer mej med någon, haha usch va hemskt mammig jag är med denna häst! Hoppas jag lärt mej att släppa tyglarna lite mer :)
 
Ikväll väntar Gossip girl! det får man ju bara inte missa! Hörs senare, have a nice day!

xoxo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?