Oh Happy day!

Vill ni veta!? jo jag vaknade inte förrän klockan tio, av att solen lyste in som bara den! :-) Gissa om jag blev glad!! Så nu är jag på strålande söndags-humör. Har ätit goda mackor och smoothie till frulle, och skrivit ett PM till en vetenskaplig rapport som vi har som avslutande arbete i skolan, så skönt! Nu är det mindre än en månad kvar i skolan och om snart två veckor så flyttar jag till Nyhem! :-) Så man kan ju inte vara annat än glad nu, trots att det just nu är fullt upp speciellt i skolan.


Mina smoothies var ju med såhär fina! (nästan)

Nu ska jag åka ut till Panther busfrö, se om han är lika tokig idag, det är fint väder här idag så funderar på att longera honom och sedan låta han gå i hagen hela dagen..

Hörs lite senare, ha en sköön söndag! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?