Mysig middag

Nu har jag precis kommit hem från Linda för att ta kvällen. Kockarna Linda och Daniel bjöd på utsökt måltid med potatisgratäng, hel inbakad fläskfilé och café de paris sås! SUPER GOTT! Tack så fantastiskt mycket mina stjärnor!
Sedan åt vi min rabarberpaj till dessert och såg på Robinson...

Fasen va snopet alltså! så åker Blomman ut, jag blir så less... Nu är det bara GO GO GO för Jarmo och Anna!!! Ellinor ska ju ut!!

Tidigt imorn bitti åker jag, Ida och Linda till Ullared! Ska bli så jäkla kul, längtar som en tok så nu är det dags att hoppa i sängen så det snabbt blir morgon!

Sussa gott allihopsa!


Linda och Charlie har Muuusigt!

Daniel grimaserar tydligen....               Familjen äter paj
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?