Mellanlanding

Nu är jag precis hemkommen från skolan, sitter och käkar den berömda tonfiskgrytan med curry, Supergott! Hade mango chutney i denna gången med och det blev ännu mer super! (prova det mamma) Dagen i skolan har bestått av att vi skulle färdigställa vilket ämne vi vill göra vårt avslutande arbete i. Jag och mina brudar Alex, Jenny & Matilde bestämde oss för att det ska handla om självkänsla. Vi ska alla fyra utgå från oss själva och skriva varsin "Life story" ska bli skitkul! Det har jag alltid velat göra, sedan ska vi växla egna erfarenheter med vetenskaplig teori, göra intervjuer och observationer. Se upp ;-)

Nu ska jag hoppa i ridkläderna, hämta Angela och åka ut till Panther. Vi hörs lite senare :-)

Hej på ett tag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?