Ibland tar man dumma beslut

Idag var jag inte mitt smartaste jag direkt, tog ett korkat beslut om att gå ut att gå i mina sjukt snygga "foppisar" efter 15 minuters gång, upptäcker jag att jag faktiskt är nyopererad och fick satans ont.. Å vips så var det walking-humöret borta! Det var bara å gå hem igen, men det var ju lika långt hem som jag redan gått såklart, å va typiskt! ;-) På grund av att jag fick gå så jäkla sakta hem blev jag ju sen till stallet med.. Skulle ta in hästarna, och det var på håret att jag hann i tid! Himlen var riiktigt mörk och det hade börjat droppa, samtidigt skiner solen och regnbågen visar sej ovanför hagarna, jättefint! Jag å fossing skyndade så gott vi kunde å slängde in alla pållarna i stallet. och nu driver jag inte, men precis när jag tagit av alla täcken så öppnar sig himlens portar, det regnade nåt så kopiöst mycket! Då är det bra underbart att stå inne i stallet å bara titta ut på regnet som studsar när det träffar marken, ibland har man tur också! :-)


Precis innan störtskuren!

Efter stallet åkte jag till Maxi och handlade en del nödvändigheter hem , mest frukost grejjer, är så uttråkad på "min vanliga" frulle, är inte på gröthumör nu för tiden så jag var tvungen att komma på nåt nytt.. Och så hittade jag min gamla trotjänare Wetabixen! Å vad gott det är så nu längtar jag till imorn bitti! ;-) Det var ett riktigt kap med, både billigare och nyttigare än både musli och flingor! :-)




Äntligen hemma, sittandes utan dessa jä'ligt snygga skor!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?