Gott gotti gott gott!

Nu ni, sitter jag mitt i pannkake-land och är rätt så nära illamåendets tröskel! Men himlars så gott det är med pannkakor och färska bär, eller ja vissa av dem var ju frysta innan ;-) jag kan ju inte riktigt sluta.. Linda hade lagat pannkakor igår såg jag på hennes blogg, så jag blev så himla sugen, så jag var bara tvungen att göra samma sak idag. Känns som det var hur länge sedan som helst jag käka pannkakor, förr när jag bodde hemma i Karlstad var jag hos farmor & frafar nästan varenda tisdag och hade pannkaks-lunch, saknar verkligen det! Snopet nog blev mina pannkakor riktgit lyckade, jag är inte alltid så duktig på det, även om jag alltid är bättre än pappsen som slänger typ hälften av pannkakorna i slasken medan han yttrar en hel del fina ord om hur jä*la idiotiskt det är med pannkakor ;-) haha! men idag hade jag verkligen snittsen om man säger så!

Nu ska jag ta kvällen bara slänga mej i soffan och njuta av att det är fredag imorn! Då ska jag köpa en påsegodis vill jag lova, som jag längtat ;-)

Ha en härlig kväll! Sweet dreams!

Ser ni vad gott! Och precis vid detta mästerverk sitter jag nu! Avis? ;-)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Bejbi! Åh vad smarrigt det såg ut och vilken dag du haft! Tokigt med fossingen å promenaden å med regnet å tvättstugan. Fast maten har du lyckats med iallafall ;) å plugget med! : )Saknar dig som en tok vill jag lova! Ringer dej snart! Kysss älskade

2009-05-14 / 21:19:24
Postat av: mammsen & pappsen

Hej Elin det här var pappsen vad fan menar du med pankisar i slasken. en gång typ ?

Idag har jag också ätit pankisar när jag komm hem

fast det var ugnspankis som mammsen lagat det smakade skit gott.Nu ska det bli vanligt jävla kaffe

med makrillmacka mums. tusen kramar pappsen

2009-05-14 / 21:40:27
Postat av: Elin

Hahaha du är bara för skön pappa! haha helt klart bäst! å pankisar i slasken är väl mer en tredition än ett undantag! ;-) Puss & Kram!!

2009-05-14 / 21:51:01
Postat av: Linda

Haha jaa Niclas jag har allt hört tidigare historier om pannkakor i slasken, så där kommer du inte undan!!!

ELIN: Bjud mig nästa gång, ser skit gött ut!!

2009-05-14 / 23:02:28     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Linda

Ett tips: Gå in på www.agria.se och läs Emelie Brolins blogg! Hon är hos Anki van gruvsen i tyskland och tränar med sina två hästar, skit intressant att läsa!!! Puss!

2009-05-14 / 23:16:03     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Elin

Linda: Du äe bjuden gumman! du kan få till lunch imöra till å med om du skulle va sugen för de finns galet mkt! :)

Å Tack för tipset ska ja göra direkt!sussa gott! Kyss!

2009-05-14 / 23:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?