Full fart mot sommaren!

Herre jösses, vad mitt internet varit osamarbetsvilligt idag, därav den dåliga uppdateringen ;-) Men nu är ja igång igen och dagen har gått i ett! Känns som om allt har tidspress nu när det inte är länge kvar i skolan. Arbetet ligger verkligen i tryck och när det är klart är det Sommarlov!! :D

Började dagen med att åka ut till P och rida, vi tog vid där vi slutade igår kan man säga och det gick riktigt bra, Shit vad jag slet med min jäkla sits, för nu ska det bli ordning på fröken! P var superduktig och ridbar idag, himla mysig morgon hade vi, han va sådär super-gossig idag! Alltid lika härligt :-) Sedan bar det av till skolan för seminarie, som började attans segt, men mynnade ut i ett av de allra bästa på hela kursen tycker jag :-) Alla är så öppna nu, alla vågar dela sina känslor och uppfattnigar vilket leder till en så jäkla skön stämmning. Väldigt utvecklande kurs, rekomenderar verkligen att läsa pedagogik, så himla självutvecklande och sedan har vi nog världens bästa lärare med Bengt! Efter skolan cyklade jag in till Staden för att fixa lite ärenden, Jag älskar att cykla har jag kommit på, nu när jag har haft de lite knasigt med att gå, vilken grejj ni! ;-) Dagen blev riktigt fin med trots en molnig morgon, så jag njöt av den soliga eftermiddagen!


Så här härligt var det i eftermiddagssolen längs med Nissan!

Efter alla ärenden så åkte jag ut till stallet igen för att ta ut P på lite kvällspromenad och låta han beta lite gött nygräs! Mys-pojken blidde så glad när jag kom, han har varit riktigt mammig idag :-) Jag eftermiddagsmockade lite, så de förhoppningsvis går lite lättare imorn :-P ställde dit en ny dos med ögondroppar till P och spolade faktiskt av Pärlan med vattenslangen, hon skulle behöva en riktig tvätt men nu ser hon i alla fall för ögat ren och fräsch ut, som en nyponros! ;-)
(bra va mamma ;-))


Se så fin hon blev :-)


P:son och jag stog och njöt av den härliga kvällen, P njöt dock nog ännu
mer av gräset..

Till sist avslutade jag dagen på gymmet, tog mej ett kvällspass och körde på cross-trainern för första gången sen operationen, himla kul! Men vilken dålig kondis alltså! Puuh!

Nu sitter jag hemma och ska koka lite te till mej och mysa lite, regnet öser nu bokstavligen ner utanför mitt fönster, så då blir man lite sådär mysig tycker jag, man vill bara gosa ner sej under en filt och höra hur det smattrar utanför. Jag älskar när det regnar och jag inte behöver gå ut, det är underbart! :-)

Vill skicka en extra hälsning till mina älskade päron som ALLTID ställer upp, de är helt underbara, helt bäst! Jag älskar Er!

Gonatt allihopa, sussa gott så hörs vi imorn! :-)
Puss & Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?