Välkommen tillbaka du härliga sol!

Startade min lördag tidigt imorse med att åka ut till stallet och min älskade Panther, regnet bara strilade ner utan en minsta hint om att kunna av ta... Vi gick raka vägen in i ridhuset med full regnmundering för annars hade vi blivit bra blöta på de 50 metrarna :-) Ridningen gick bra, fortsatta på det som Eva körde på igår, och det funkar! Men det är svårt! :-) Idag bestod träingen mycket i att "få fatt" på bak så det blev mycket skolor, ryggningar, halt och fattningar.. Efter stallet fick jag skynda mej lite till jobbet för jag var seg som vanligt, men jag hann! :-) Trits det dåliga väder som var idag rullade det på hyfsat bra i butiken :-) När jag slutat kilade jag bort till Lindex, för efter gårdagaens garderobs-rensning så slängde jag en hel del underkläder för dom var så förbaskat risiga! Hade nån sett mej i dom hade jag fasen skämts, inte allt för fagert vill jag lova! Så jag inhandlade sex par nya trosor för bara 24 silverpengar! :-) Efter min städning i lådorna så fann jag nämligen ett tillgodokvitto på 219 kr! Så gött!

När jag kom ut från gallerian så sken solen!!! Shit vad häpen jag blev, det hade jag aldrig trott imorse... Så härligt! Så nu tänkte jag ta mej en promeand i solskenet (medan det är kvar!)

Ikväll tittar Lina förbi, det blir Gotte-kväll och jag hoppas få höra skvaller om midsommar-menyn, gästerna och alla härliga idéer! :-)


Dagens välbehövliga inköp!


Molnen har skingrat sig! Soligt & fint över Nissan vid hemgång från jobbet

Ha en underbar Lördag! Nu ska jag snöra på mej gympadojjorna och bege mej till Östra stranden :-)
XOXO
Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Vad duktig du är med Panhter :) Ha så mysigt med Lina ikväll och hoppas din promenad var skön i solen! Kyss

2009-06-13 / 18:08:26     URL: http://lindajonsssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?