Torsdagspyssel!

Nu sitter jag hemma i min undrbara soffa och har nog tagit kvällen tror jag och laddar batterierna för imorgon :-) Då smäller det! Den stora Midsommar-festen med hela 76 personer! Ska bli så himla kul! Och dagen dras igång redan vid 10 med Champagne-frukost :-)

Imorgon väntar festligeheter med underbara vänner!

Min dag idag har bestått i mestadels stallet och jobb! Ridningen med P imorse gick över förväntan med tanke på att han vilade igår, han ska helst vila 2 dagar när han har vilodag för annars brukar han bli lite trist, men han var riktigt duktig! Så jag är jättenöjd med min prins! :-) Jag hann allt i stallet på morgonen trots att jag var lite trött och försov mej lite imorse.. Sedan åkte jag till jobbet och jag och Jessie förberedde inför den kommande veckan :-) Sedan när jag kom hem hade jag tvättid (mkt rolig info för er nu) Och under tiden maskinerna snurrade på så tog jag mej en kvällspromenad och nu har jag även handlat  och lagat tonfiskgryta och ris till middagen! Nu sitter jag och funderar på hur jag ska ha mitt hår imorn på midsommarafton... Sikket stort härligt tjej-problem! ;-) Lugg upp? Lugg ner? Rakt? Lockigt? Uppsatt? Nedsläppt? Vill ni hjälpa till?

Några hjälpfoton:

vågigt & lugg        rakt & lugg            lockigt & halvt
ner                          bak                        uppsatt

Nu ska jag faktiskt gå att hugga in på lite choklad som jag har i kylen! Jag har liksom fått för mej att man får äta godsaker och efterrätt varje dag när det är sommar ;-) Vet inte var i helskotta den idén kommer ifrån men de e ju la rätt så gött ändå.. Så jag låtert få fortgå ett tag till ;-)

Sussa gott allihopa och ladda batterierna fulla inför imorgon! :-)
Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Jossan

jag röstar på lockigt och halvt uppsatt :D men du är toksnygg i allt Elin ;)

2009-06-18 / 23:39:16     URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?