Pustar ut!

Nu har jag placerat min bak i soffan och pustar ut efter en heldag! Fick skynda hem från stallet, slänga i mej en Felix fryst soppa och sedan cykla fort in till jobbet. Dagen på jobbet gick snabbt som attan för vi hade att göra om man säger så, mycket som ska fixas i och med REA: n. Efter jobbet fick jag skynda hem för att hinna till min tvättid som jag precis är klar med nu! :-) Stannade till på Hemköp och köpte en grillad kyckling med, så jag har gjort en jättestor kycklingsallad så det räcker till lunch på stranden imorn på min hellediga dag! :-) Jag ska bara njuta fullt ut hela dagen så jag hoppas verkligen att jag vaknar till sol! Gissa om jag har träningvärk i mina ben idag eller?! Efter min mastiga kvällspromenad igår kväll samt långt träningspass med P imorse..

Så nu ska jag bara ligga i soffan hela kvällen och imorn har jag sovmorgon för Amanda tar ut hästarna:-)

Sussa gott!
Xoxo


Min kycklingsallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?