Nystädat & fredagsmys

Jag måste säga att det var lite tur för mej att det regnade idag för annars hade jag aldrig tagit tag i att organisera min garderob,för det tog sin tid vill jag lova! Pust!! Men nu är det jättefint och strukturerat bland mina kläder :-) Det såg ut som bara helskotta bra länge och jag trodde aldrig att jag skulle få ordning på det, jag såg inget slut på eländet, men efter några svängar till vinden blev det riktigt rent och fint!


Mitt i kaoset                                             Färdig!!!! :-)

Efter min mastiga garderobstädning var jag tvungen att gå ut och ställa mej i regnet och få lite frisk luft, det är jobbigt att organisera! ;-) Gick ett varv i mina rutiga gummistövlar runt husen för att bli lite svalkad! Nu har jag precis ätit köttfärspaj som mamma tyckte jag skulle fixa till middag, vilken bra idé! Det blev supergott! Ikväll blir det en lugn kväll för imorgon väntar en tidig morgon följt av jobb!


Fredags-middag!

Ha en underbar fredagkväll!
Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt du har det gumman! Saknar vårt fredagsmys!Sitter och röstar på Charlie i talang! Fan va bra han är! : ) Älskar dig mitt hjärta! kyssss

2009-06-12 / 21:18:21
Postat av: tess

2009-06-12 / 21:18:36
Postat av: Elin

Charlie är kung! Å han vann!! :-D Älskar dej smulan! kysss!

2009-06-12 / 21:50:04     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?