Men hallå eller..!?

Jo men visst! Ingen har ju dött av lite regn som jag så fint skrev igår.. Men när det  är ovälkommet och man inte är klädd för att himlens portar skall öppna sej, nej då är det fasen inte skoj! Det började liksom toktregna precis när jag låst på jobbet och skulle cykla hem.. Klädd i Jeans och öppna skor samt en tunn jacka var ja ju inte särskilt torr när jag kom hem, men då var det i och för sig desto mysigare att hoppa i myskläderna, och ställa sig vid spisen och fixa storkok! :-)

Lagom torra kläder...

Jag har onsdag kvällen till ära lagat köttfärssås som jag käkat en Stor portion av samtidigt som jag tittar på fotbollen :-) Sjukt skön kväll! Min köttfärssås blev ju mäktigt bra med, om jag får säga det själv i alla fall ;-) Men när jag smakade av så fick jag det inte att stämma, vad fasen har jag glömt liksom!? och jag började trixa, efter typ 4:e skeden kom jag på det: Vitlök! Jag hade glömt min älskade vitlök, inte konstigt att det inte funkade, men gott blev det när jag pressat i några klyftor :-)


Köttfärssås á la Elin: champinjoner,tomat,paprika,chilisås,tomat&basilika
puré,gullök,vitlök och lite grädde

Färdig att ätas! :-)

Ikväll är det älskade Grey´s anatomy med, jag har min favorit choklad i kylen; Marabou dark med apelsin! Den ska käkas upp medan jag säkert fäller en och annan tår till Tv:n ;-)

Ha en skön kväll!
Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså snacka chocken i greys!!! 007... Jag fick ståpäls över precis hela kroppen!!! Och hur i helskotta ska vi kunna orka vänta tills nästa säsong?? dog dom eller inte? Elin jag dör!! Hoppas du har torkat från din cykeltur, köttfärssåsen såg väldigt god ut :) Hörs imorn goding! Kyssss

2009-06-10 / 22:54:23     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?