Måndagsmys!

Jag har haft en mys-måndag helt klart! Åkte tillbaka till stallet och tog in alla pållarna.. Var en jättefin eftermiddag så jag tog en liten kvällspromenad i den fina naturen med doften av nyslaget hö! Jag bara älskar landet! :-)


Mysig kvällspromenad längs med nyslaget hö! Love it!


Panther myser i gräshagen

Nu ligger jag i soffan så galet nöjd! Har duschat stående för första gången på ungefär 7 veckor, bandaget på foten är borta! :-) Jag har målat naglarna och lagat dunder-god middag med fläskfilé, färskpotatis och A la Elin sallad.. Nu har jag intagit sånt superbra soff-läge med min nya bok New moon och en liten skål me godis! :-)



Natti natt allihopa!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Du passa bra i dom solglasögonen ;)

2009-06-09 / 17:37:52     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Putte

Hallå där!

Tänk vart man hamnar när man trycker på "tidigare besökta sidor" på jobbet, haha. Måste vara pappsen som kollar till dig ibland! Hoppas allt e bra och jag håller med dig; landet är bäst!!



Kram Putte

2009-06-09 / 21:35:40
Postat av: Elin

Haha faan va skönt Putte! :-) Jag saknar er! Hopas allt är bra på coopan! Tack Linda du är för söt! :-)

2009-06-09 / 21:54:39     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?