Lite regn har väl ingen dött av...?

Jag insåg rätt så fort att min dåliga bortförklaring till att inte gå ut och gå på grund av regn var rätt ohållbar faktiskt... Varför inte? Det finns ju inget dåligt väder bara dåliga kläder! Eller...? ;-) Jag traskade i alla fall ut i regnet, fasiken va gött det är att promenera när det regnar bara man har rätt kläder, väldigt härlig luft! Tillslut kom jag ju även in i tvättstugan, vilket har gått bra hittills :-) Men i början funkade ju inte maskinerna, jag svor några gånger, fick öppna fönstren för jag blev så varm.. Det visade sej att jag var tvungen att vara lite mer våldsam för luckorna till tvättmaskinerna hade inte gått igen ordentligt, hur klen!? Vet ni!? Jag har fått en dörrvakt med! :-) En kissekatt ligger precis vid min dörr och myser, han har varit här utanför i snart tre timmar :-) Känns ju tryggt! Haha :-)

Ha en skön kväll kära läsare!
Vi hörs imöra!
Pöss & Kram



Trött soffläge :-) Ny Tisha från HM Herr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?