Karlstad tur och retur

Go möra på er! Nu sitter jag i bilen med mor och far på väg till Karlstad. Jag tror jag slår något slags rekord i snabbvisit idag, jag kommer vara på karlstads mark i knappt 2 ½ timme! För sedan går tåget tillbaka till Halmstad, nästan 9 timmars restid på en dag, jag hinner nästan till Indien på den tiden, hallå!! Jaja jag ska sysselsätta mej med att rätta vår sista rapport i skolan :-) Är lite små nervös för att ta ut de jäklars spikarna i foten med, men antar att jag får bedövning i alla fall.. Önska mej lycka till! ;-)

Ha en skön dag! Vi hörs lite senare :-)
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Attans, du kommer till karlstad och inte får man tid att se dig :(

Men du är ju här snart igen!

2009-06-02 / 15:18:31     URL: http://aless.webblogg.se/
Postat av: Elin

Kommer på torsdag kväll! :-) kommer du med å grillar på fredag hoppas jag! :) Puss!

2009-06-02 / 17:42:32     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?