Hemma igen!

Nu är jag hemma i Halmstad igen! Har ju varit i Götet därav den dåliga uppdateringen, men nu är jag på banan igen! :-) Göteborg var trevligt och vädret var fantastiskt bra! Igår hann jag även med att sola, ta en promenad, hinna till systemet inför midsommar samt när jag kikade i mitt postfack hade mina jeansshorts kommit som jag köpte på Tradera. I modell sliten och baggy, väldigt sköna! :-)

Här är mina shorts som jag köpte       Hann även med att bättra på brännan
för 49:- på Tradera :-)

Idag väntar en vanlig dag :-) Jag ska nu få i mej det sista av frullen sedan ska jag åka ut till min älskade P och fixa så gott jag hinner innan jag ska börja jobba vid klockan 13..Får rusta mej med ordentliga kläder och gummistövlar för här regnar det! Men men bättre att det kommer idag än imorgon :-) Ikväll kommer även Linda & Daniel till Halmstad för att göra sig redo för att fira midsommar! :-) Daniel har med sej en massa polare, så jag ska agera lite hotell så jag ska försöka att både städa och tvätta ikväll :-) Ska ni göra nåt skoj?

Ha en härlig dag!
Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Linda

Härliga shorts!

2009-06-18 / 12:48:11     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?