Fin fina dag!


Min dag har varit alldeles underbar och det kommer inte bli sämre nu! :-) Ska iväg till jobbet på ett litet sommar-möte för att sedan gå till Harrys och käka :-) Sedan avslutar jag med tårtkalas hos födelsedagsbarndet Lina! Jag känner mej så himla nöjd idag! Träningen med P Gick toppen imorse, Sedan skurade vi ju stallet, vilket könns himla skönt nu när det är gjort :-) Blev enorm skillnad och det gick bra förutom min lilla incident med att skrapa av mej knogen mot den skorvliga betongväggen, You go girl! Så det har gått åt några plåster ;-) Men åkte sedan ner och gottade mej på östra stranden, så jag ska inte klaga :-)

Ha en trevlig tisdag kväll!
Puss & Kram


Jäkligt snyggt knallgult hårband va?!
Haha här ska vi inte bleka nån hår-
botten inte :-)


Redo för möte & Middag! Hittade en gammal creme-färgad tunika i min
garderob som jag inte använt allt för många gånger, den får funka fint
ikväll! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?