Träning + kebab = Kärlek

Min dag har varit himla fin! Ridningen med P imorse gick hur bra som helst!!! Han har aldrig gått så bra :-) Jag bara red och log, jag har världens underbaraste häst! Jag var klar i stallet i god tid och hann hem och vila upp mej lite och äta lunch innan jag cyklade till jobbet! Och vilken motvind jag hade! Har ni någongång behövt trampa i nedförsbacke för att ta er framåt?! Det har i alla fall jag fått uppleva nu! ;-) Jobbet gick lika bra idag och försäljningen är fin! cyklade och gymmade direkt idag med! Mötte upp Ida på SATS och vi körde ett pass, sedan gick vi till hemköp för att köpa en grillad kyckling att göra en sallad på, men dom var slut så vi beställde kebabsallad istället! Vi är såå hungriga nu! Så nu sitter jag hemma i Ida´s soffa och ska strax hugga in på min kebab :-)

Ha en fin fin afton!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?