Testing testing!

Jobbet gick väl bra men jisses vad segt det gick, jag tycker tyvärr inte att det är särskilt kul och då har ju saker och ting en förmåga att gå väldigt sakta... :-) Ville bara ut till stallet och Panther hela tiden ju ;-) Ville andas in lite hästskit å bonna-luft liksom, va ju några dar sen sist! Väl i stallet pysslade jag om P han fick massage, linementering, streching, promenad, lite finputs och mys! Han var väldigt gosesjuk idag P:son :-) Jag passade även på att pröva kamerans förmåga på den nya telefonen.. Den verkade funka riktigt fint även inomhus, vilket är riktigt kalas så jag slipper komma ihåg kameran jämt och ständigt! ;-) Nu ligger jag bara och á la söndags slöar i soffan, imorn väntar en sjuuukt tidig morgon som jag inte är ett dugg van vid, börjar jobba sex!!!! Men förhoppningsvis går dagen fortare imorn, på eftermiddagen ska jag ta ut P på en skogstur och så kommer ju mitt finbesök från Karlstad hit! Ååååå va kul det ska bli ;-)

Ha en mysig söndagkväll!
P&K


P:son påväg ut på promenix             Lite pyssel & fjäsk....


Föehandling: 2 balar hö mot           Myser med min prins...
2 bitar choklad, Börja nappade
direkt! ;-)
Kommentarer
Postat av: Linda

Han är så fin Panthis! Och du med såklart! :)

2009-07-26 / 22:07:39     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?