Söndags-LYX!

Nu har ni fått se vad min helg haft att bjuda på! Min söndag har även den varit riktigt bra! Det gick fint att jobba trots att det var väldigt längesen jag var och jobbade på flygstaden, men det kändes okej! Efter jobbet åkte jag ut till stallet, Amanda hade redan fixat allt med P så det var bara att rida! Hur lyxigt!? Vi red ut tillsammans allihopa Jag,Amanda & Rebecka superhärligt och P var hur duktig som helst! Han är the leader i skogen och han känner sig som en kung när han får bli följd av sina ston tror ja!! :-) När jag var färdig i stallet var det inte slut på lyxen, utan det bar av hem till Linda & Daniel där blev jag bjuden på räkor och smågodis till efterrätt! Mums! De hade även hyrt en film, som nog var den konstigaste vi sett! Haha jäkla hemmakväll som rekomenderar denna ;-) Kanske var det bara vi som inte fatta grejjen med den, men den var ju inte allt för bra alltså ;-) Men trevligt hade vi! TACK!

Imorn väntar en stall-morgon och sedan blir det jobb! :-)

Sussa gott allihopa!
Puss & Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?