Slut, färdig, trög & känner mej överkörd!

Pust och stonk, what a day!! Jag är helt färdig, alldeles mör i hela kroppen.. De där två träningspassen har ju satt sina spår asså, jösses! Tror jag börjar bli krasslig med, lagom till mitt värmlandsbesök :-( Ni vet hur det känns när hela kroppen bara säger ifrån och inte orkar längre?!  Samtidigt är skallen inte alls i sin bästa form, och en liten vilopaus i den värmländska skogen kommer inte sitta fel alltså.. Så nu sitter jag äntligen i soffan och allt är nästan klart inför morgondagens hemfärd.. Och till på köpet är jag genom svettig i den kvalmiga värmen! Panther har fått en massa "vi ses snart" Pussar och en kvällspromenad, morötterna är införskaffade så söta Amanda ska kunna gulla ordentligt med honom! ;-) Jag har tvättat & packat lite nödvändigheter, köpt en tidning till tågresan och handlat ärtsoppa till lunchen imorn! Skulle ha lunchat med Jess och kidsen på stán men jag är totalt pank, så jag får vänta in lönen och äter ärtsoppa på jobbet istället, flashigt värre! ;-) Hoppas ja hinner träffa dem lite ändå! Imorn kommer det gå i ett och jag beger mej till stationen direkt efter jag jobbat färdigt imorn och sätter mej på den härliga 5-timmars tågresan hem.. Men det är det helt klart värt! Längtar så efter alla, och så ska jag träffa min bäste vän Erik!!! :-) Det var alldeles för längesen, så ska bli så himla kul! Jag hoppas jag hinner träffa alla andra härliga också... Jag kommer och hälsar på coopan också så Putte-glasskungen, gör dej redo för att skopa ihop den bästa glassen! ;-)

Ha de toppen allihopa! Vi hörs imorn, direkt från spåret! ;-)
Puss & Kram


Längtar till en sån här lugn dag vid havet!
Kommentarer
Postat av: Linda

Fy fasiken då.... Inge roligt att känna sig helt slut!! Du får vila upp dig på resan hit :)

2009-07-23 / 08:48:03     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?