Ritt under regnbågen & jobb

Önskar att jag hade haft med mej en fotograf i stallet imorse, då hade ni fått se riktigt schyssta bilder! Jag tog nämligen ut P och red honom på stallplanen idag, det småregnade lite så jag tyckte det var skönt för honom att bli lite svalkad i värmen samt slippa alla broms. Regnet tilltog ganska friskt ett tag medan solens strålar skapade en jättetydlig regnbåge, så vackert! Efter stallet svängde jag in på Regnbågens bageri (ironiskt!) och köpte med mej en massa olika fikabröd hem till mej, mamma & pappa. Vi fikade lite innan mamma & pappa åkte hem mot Karlstad igen, känns tråkigt! Tar ett tag innan vi kan ses igen nu.. Sedan har jag spenderat eftermiddagen med att jobba, har varit i en större butik idag och jisses vad trött jag är i ben och fötter nu! Ligger med uppslängda ben i soffan och en skål med jordgubbar på magen.. Ska snart försöka ge mej ut på en liten promenad trots allt för det ser ut att bli riktigt pissigt väder resten av veckan :-( så nu ska vi nog passa på att njuta av en härlig sommarkväll!

Ha en härlig kväll allihopa!
P&K
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?