Omväxlande måndag!

Har haft en riktigt härlig måndag i det knasiga vädret! Var uppe tidigt i stallet och tränade P i ridhuset, det gick riktigt bra, vi var duktiga idag :-) Sedan åkte jag med mamma & pappa ut till Grötvik där vi käkade lite lunch och jag fick njuta av lite sol och havsluft i någon timme. Sen åkte jag hem bytte transportmedel och cyklade in till jobbet där möttes jag såklart av söta Jessika men också av en invasions-patrull av mindre söta bananflugor!!! Dom är överallt! vad gör man åt dom? Finns det någon bra huskur tro? Eller är anticimex den enda utvägen..!? Efter jobbet tog jag en sväng till Åhléns, jag behövde en ny Take away mugg och jag hittade en ganska söt randig som fick följa med hem :-) Fick hämtning av mina kära föräldrar i stan så jag slapp cykla den så lååånga vägen hem (det regnade lite ju) ;-) Jag och mamma fick även ett kvällsryck och traskade iväg till gymmet för lite träning, och mamma passade på att reka lite såklart! ;-)  Var jäkligt varmt men skönt efteråt :-) Efter träningen lyxade vi till det med pizza från Lilla Helfwetet som var sjuukt god, men den kostade också därefter! Men det var det väl värt ;-) Träning + Pizza = 0, inte sant? ;-)

Ha en skön afton!
P&K


Operation pizza hämtning!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?