En nöjd turgumma med flyt!

Japp, jag är riktigt nöjd ikväll! På jobbet gick det riktigt bra, vi hade att göra om man säger så! Och nu har jag nämligen tagit tag i mej själv, för jag var iväg och tränade förut! Direkt efter jobbet cyklade jag till gymmet och körde ett ordentligt benpass! Har ju givetvis fått ont i halsen med efter att jag jobbat i kylarna igår (blir jag trött, ja visst!) Så det fick inte bli något konditionspass direkt.. Men jag är så sjukt nöjd nu när jag även lagat nyttig middag till mej själv! :-) Klapp på axeln!

Kolla här då! Galna flytet jag hade förut... Jag parkerade precis cykeln!

Vadå skyfall!?                                   Jag mycket nöjd med att precis hinna!

Ha en toppenkväll!!
P&K
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?