Tripp på egen hand!

Efter min promenix åkte jag som sagt ut till Särdals kvarn & turen ut var underbart härlig - själv i bilen och skyhög musik på radion! Tajmad var jag också, då Diggi-listan kunde följa mej både på ditvägen och hemägen, med en hel del julmusik :-) Glad som ett litet barn på självaste julafton strosade jag runt i kvarnens butik bra länge... Fick med mej några fina julklappar hem & en fin liten plåtburk med pepparkakor till mig själv :-) På vägen hem stannade jag även till på Heagård & butiken på landet. Den butiken är verkligen fantastisk jag bara älskar allt där inne och skulle mer än gärna bosätta mej där inne ;-) Nu har jag precis käkat lite "mat" eller ja, jag slängde ihop något liknande broccoligratäng, för det var vad som fanns hemma :-) Och jag behövde verkligen varm mat efter att varit ute i stallet hos P i några timmar. Vi tränade i ridhuset idag och det gick hlet okej, vi har en liten kulle vi måste över nu men i slutet var han riktigt fin! Imorn ska vi har "riktig" träning för Tytti på morgonen ska bli spännande! :-) Nu ska jag och mina långkalsonger pallra oss iväg hem till Elin för lite film-mys :-)

Ha en mysig söndag-kväll allihopa!
P & K

Kvarnen...                                 Göttigt godis!

Myyyys                                      "Saft saft mera saft bättre saft har ingen haft"


Butiken på landet                                                  Här kan jag va...


Å här kan jag va.... Så galet vackert!!                    Å här skulle jag ju utan problem bo...


fint fint fint...                                                         Gillar!


Många fina!                                                          Klappar till några av er... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?