Redan 2:a advent...

God afton allihopa! Sjukt så fort tiden går ni, redan andra ljuset är tänt och nu är det bara liter mer än två veckor kvar till jul! :-) Jag har som sagt jobbat idag & det var baskemej den segaste dagen på jobbet någonsin! Förra söndagen var det ju jättemycket folk så jag hade ju peppat upp mej själv rejält inför dagens vad jag trodde skulle bli en strålande försäljning! Meeen icke.... Jag sålde två par skor på heeeela dagen och lite annat smått krims krams :-( Tur att lite kära ansikten i alla fall kikade in och gjorde mej glad! TACK ;-) Efter att jag jobbat en såå slitsam dag åkte jag ut till P och red lite, riktigt fin var han idag, när jag var färdig ringde jag runt lite till mina kära och rekade deras läge för kvällen, Bella & Daniel var inte sena att nappa på Pizza så jag slutade hemma i deras soffa med en hemkörd kebab-pizza från Sperlings lite Cola, och sedan avslutades en fin söndag med glögg, pepparkakor och lussebullar samt lite Robinson :-)

Nu ska jag krascha i sängen och ladda batterierna, imorn är det stall-morgon :-) Tänkte ta mej en tur ute i skogen med P om det inte öser ner vill säga, var för längesen nu! Sedan ska jag jobba & på kvällen har jag planerat ett besök hos Linda!

I övrigt ser veckan som kommer lovande ut.... ;-) Jag ska till och med ta tag i träningen igen nu när tiden blivit lite mer medgörlig :-)

P & K

Peppad för jobb, iklädd Favvo-     Jäkligt nöjd Bella! :-)

jackan från Levi's


Mycket mindre peppat men jäkligt mysigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varifrån är toppen/tunikan på översta bilden? :-)

2009-12-07 / 22:12:41
Postat av: Elin

Hej! Tunikan är från vero moda :-)

2009-12-07 / 22:19:10     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?