Luftslottet som sprängdes!

Ikväll har jag var på bio med Bells, som tok-tvingade med mej! ;-) Vilket var riktigt bra, bra trevligt va det & fy fanken vilken jäkla dunder-rulle! Så bra den va!!!! Jag gillade den grymt mycket - och dessutom ett bra slut! Tacka fasen för det så man kunde kliva ur biostolen med ett någorlunda lugn... Även Björn & Simon kom och mötte upp till Bion och bakom oss satt inte mindre än Sandra, Johan & Daniel! :-) Så kul! Det stora plusset med en små-stad! Att man kan springa på nära & kära även i röda kvarns biosalong en måndagkväll :-) Innan bion köpte jag & Bells oss lite snaskHemköp och vid lösgodiset har de införskaffat fenomenala burkar med lock! "bio-burk" Sjuuukt bra tyckte jag och inget prassel heller! Stooort plus :-)

Är det någon av er som inte sett Luftslottet som sprängdes så rekomenderar jag starkt att gå & se den på närmaste biograf! Nu måste det bli sängen om jag ska orka upp till skolan imorn bitti :-)

Sussa gott!

Jag & Bells kalasar i godishyllan!    Bella & Bio-burken!

Kommentarer
Postat av: Bella

Det var tur att jag tvingade med dig tror jag, annars hade vi aldrig fått höra killarnas undran angående godiset som smakade lök och letat efter en halsduk som inte fanns :)

Jag snodde dina bilder till min blogg förresten ;) Tack!

Puss gums

2009-12-15 / 14:43:48     URL: http://isabellatormena.blogg.se/
Postat av: Sandra Rosendahl.

Fasen va smart med burk istället för påse :) det ska jag lätt ta med mig nästa gång.

2009-12-15 / 18:55:59     URL: http://sandrarosendahl.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Ja det där med burk va ju riktigt coolt!! Kan jag ha mina lysmelk och zoo i nästa gång ;)

2009-12-15 / 22:36:56     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?