Dan före dan!

Hej mitt vinterland nu är jag här! Nu är jag hemma i Värmland igen, gårdagens tågresa gick oväntat fint med tanke på allt jag konkade på, trodde för några sekunder att jag tappat bort en av påsarna med klappar men återfann den ganska så fort igen :-) Efter att fått stressa för att hinna med Karlstadtåget i Götet då tåget från Halmstad var försenat, damp jag ner bredvid min gamla gymnasie-klassis Maria, som sagt världen är bra liten ibland! Det blev en trevlig resa hem till Karlstad och jag tror inte jag och Maria snackade så mycket som vi gjorde igår under hela gymnasietiden - komiskt... Nu har jag och mamma fikat med Lussebullar samtidigt som vi skickade in skinkan i ugnen för griljering! Skinkan blev utsökt god och nu har vi precis kommit in från skogen där vi huggit ner en liten liten gran, som ska kläs ikväll :-) Nu ska jag ta mej in till staden för att sötta mej i stolen hos Pia & bli snygg i håret :-)

Ha en mysig dag allihopa!
P & K

Hem ljuva hem...


Den lille skinken...                                                Mamma é glad med en jäkligt tafatt
                                                                          liten gran! (pappa kommer bli besviken
                                                                          på oss att vi inte fann en bättre ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?