Ännu en måndag...

Jahapp då var ännu en måndag till ända, och jag är så sjuukt trött! Började dagen med att ta grissprutan så det är möjligt att det är därför jag är så dåsig nu... Och minsann fick man ont i armen ni! Som den mest galna träningsvärken! Efter sprutan åkte jag ut till P och det blev en liten tur i skogen tillsammans med Tytti & Oliver, jättemysigt att komma ut i naturen och få lite energi på förmiddagen innan resten av dagen skulle spenderas på jobbet, som näst intill var lika lugnt idag som igår... När vi bommat igen gjorde jag och Jess ett besök på Monki där jag fann en mycket söt kjol som har lite potential! ;-) Sedan gick vi vidare till Åhlens och jag köpte två nya nagellack :-) Sedan köpte jag en liten firre på Hemköp och spatserade vidare hem till Linda & Daniel för lite middag och såklart Ullared! Så sjukt bra det är :o) Nu har jag knaprat i mig en Panodil och ska faktiskt hoppa i säng och kika klart på Paradise, imorgon väntar en heldag i skolan och sedan ut till P :-)

Sussa gott!
P & K


Ny favorit - Mulberry wine
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?