Torsdags resumé!

Idag har det gått ganska så mycket i ett skulle man kunna säga, därav den något sena uppdateringen ;-) Jag var uppe med tuppen imorse och tränade med P för Eva! Han var riktigt fin! :-) Han är fortfarande lite kockobello ute men som tur var så va vi inne idag och då är det bara bra om han är lite laddad för då finns det mer energi att lägga i träningen och övningarna! Jag är nöjd idag! Sedan var han kocko igen efteråt, men han har väl fått nån sån fas nu.. ;-) Pga av P´s små upptåg så blev jag lite sen från stallet så det blev snabb-lunch hemma och sedan cykla in till jobbet... Efter att jag slutat gick jag och reklamerade linnet jag bytte till här om dagen för det började också att gå sönder! Så tråkigt, men jag fick ett nytt, så nu får jag verkligen hoppas att det kan hålla mer än en gång iaf! Sedan trampade jag direkt till gymet och hann precis under tak innan det börja åska & blixtra som attan! Körde effektivt i gymet idag, var på riktigt träningshumör för en gångs skull! ;-) Himla skönt! Sedan blev det dusch och mat här hemma, fick bli lite rester då jag inte vill köpa massa mat nu innan jag åker hem till Hammarö på lördag.. Avslutade kvällen med att cykla hem till Johan där vi avrundade med att kolla på Ice age 3! I goda vänners lag det var Jag, Sandra & johan, Linda, Daniel & Charlie!

Nu blir det bingen! Imorn är det stallmorgon, sedan jobb & fredagsmys som gäller!
Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Ska bli kul att få hem dig! :)

2009-08-14 / 15:13:51     URL: http://aless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?