Sista dagen & gårdagens ståhej!

Gomöra alla härliga! Idag är det sista dagen på nollningen och jag kan inte hjälpa att jag tycker det är rätt skönt faktiskt! Klart att man säkert kommer sakna det men jösses vilka intensiva dagar, jag orkar verkligen inte mer!!! Förkylningen börjar nog iaf ge med sig lite nu har jag mest fruktansvärt irriterande rethosta.. Igår hade vi en väldigt hektiskt dag! Jag åkte ut till P på morgonen och fixade allt åt han, sedan åkte jag direkt in till Picassoparken och fixade ihop en flotte och en laudbil till dagens tävlingar! Sedan satt vi på ett fik i några timmar ;-) Sedan hamnade vi i ett galet regnväder, fick åka hem och byta om för att inte bli ännu mer sjuk och sedan åkte vi in till stán igen för att vara lite behjälpliga :-) Kvällen avslutades med att Björne lite spontant lagade middag åt oss, jättegott var det med! Sjukt härligt! Idag är det full rulle som ikväll avslutas med att staben avtäcknar sig och sedan är det finsittning!

Jag återkomer med uppdatering så fort jag kan!
(bloggen låg nere igår..)

Ha en härlig Lördag!
P & K


Vår sjukt snygga Laudbil             Kalle & Jocke testar.


Staben snick-snackar!                Ståhej i parken!

Jonte under fikat                          Madde inne på Skånskan

Trötta spex-tjejer i parken!       Madde och Björn vid middagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?