Övning ger färdighet!?

Det går jäkligt bra med min ta hand om mej själv kväll! Det var lite jobbigt först, så P fick ett till besök för Evas brorssöner skulle komma till stallet och rida så det kunde jag ju bara inte missa! Men de var riktigt duktiga!! :-) Jag och P var med ute på stallplanen som "psykiskt stöd" ;-)
 

Oscar, Ettan & Rebecka                   Axel på Ettan

Nu har jag kvalitetskväll för mej själv, med mej själv! Väldigt härligt :-) Jag har fixat från topp till tå & ligger nu i soffan och ser på underbara filmen Casanova med fantastiskt snygga Heath Ledger!


Jag har fixing-kväll!                            Fixad både händer & fötter färgglada!


Bästa inpackningen kommer        Avslutade min ansiktsbehandling med
från Joico tycker jag! Idag har     Blemishing-serum från Juice beauty.
jag använt bägge sorterna!


I torsdags köpte jag ett nytt torr-shampoo
från Proffs! Mkt billigare än de andra på
marknaden och super-bra! Såg att även
Blondinbella köpt ett likadant nu, så då
måste de ju va bra! ;-) Inhandlade även
deras glansspray..
Fixar håret på ett Kick!


Nu är fossingarna super-mjuka & nu
har naglarna fått färgen rosa också!


Mitt nyinhandlade te, ägg, knäckemackor med makrill
& en med färskpotatis, gurka och flingsalt! Supergo
söndagsmat!


Gonatt & sussa gott!
P&K
Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad gött med en sådan kväll... Den där inpackningen kanske man borde skaffa :)

2009-08-10 / 22:45:48     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Elin

Den är bajsbra!! ;P Helt klart värt några lappar!

2009-08-10 / 22:49:46     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?