Nolle-puben & en vanlig fullspäckad dag!

Usch vad jag har stressat idag, helt galet!! Det här med nollning passar inte direkt in i mitt schema-lagda liv! ;-) Men jag gör så gott jag kan, men det är fasiken inte lätt skulle helst villa klona mej själv i tre så jag kunde vara på tre ställen på samma gång! Jobbade heldag idag och det var riktigt bra med folk så dagen bara flög fram, sedan åkte jag direkt ut till stallet och P, jag fejjade i stallet, men P har bara fått vara i hagen idag för jag hann tyvärr inte rida, då schemat är måttligt pressat! Han var nog ganska nöjd med det trots allt... :-) Ikväll har det varit nollning såklart och vi har spenderat aftonen på Bolmens och på Kåren, första för året! Det har varit en ritkigt bra kväll, vi har sjungit och dansat för glatta livet och jag, Madde och Lill-carro avslutade med korv å brö, sjuukt gött! Nu ska ja nanna...

Hörs imöra allihopa!
P & K


Några av klassisarna! Gurra, Anders, Henke & BjörnE!


Några av oss Brudar Linda, Jag, Lotta & Carro!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?