Lördags-trix & en fixidé..

Jag vaknade lite trött imorse av någon konstig anledning, men jag hann till P och vi tränadeutebanan innan jobbet, han kändes mycket bättre idag, tror han tyckte det var kul att träna ute igen! :-) Sedan bar det av direkt till jobbet, där var det inte allt för mycket folk om man säger så, men de tro fasen, jag hade nog också mycket hellre legat på playan än traskat på stan i detta fina och varma väder! Efter jobbet fick P:son ett litet besök till, tog in honom och polarna från hagen och pysslade lite i stallet, ingen tidspress för en gångs skull, vilket är såå himla skönt!! Precis när jag fått in dem i boxarna började det mullra ute över havet, så jag var helt säker på oväder men det verkar inte bli av så nu är det grillning som gäller ikväll, med Jenny & Bella! :-) Färskpotatisen står på spisen och kokar, tzatzikin är klar och likaså köttet!

Sedan allihopa, (ni som känner mej avlid inte nu) har jag kommit på att jag vill ha en vovve! Inte för att tiden, orken eller pengarna kanske egentligen finns, men jag är bara så himla sugen!! Vore så sjukt härligt att ha sällskap med en liten Fransk bulldog! Se så fina dom är, visst!?


visst är det som en mini-Panther? Jag har sett en valp
som även är vit i pannan precis som P! Hur ballt vore
inte de!?


Pantisen på utebanan!

Ha en trevlig lördagkväll!
P & K
Kommentarer
Postat av: Linda

Charlie hälsar att han gärna vill ha en fralla-kompis!!

2009-08-08 / 21:13:28     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Jag tillhör skaran som hellre solade, men hoppas det var lite folk iaf :-)

2009-08-09 / 21:24:52     URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?