Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...

Igår var en sådan dag som man inte kan förutse, ingenting blev riktigt som jag tänkt mej.. Intet sagt att den var dålig utan det var en bra dag ändå.. Jag & P red för Eva på morgonen och det gick väl okej i alla fall, men det känns som vi har en liten svacka.. När jag är i stallet ringer Bella, och sitter fast på ett tåg mellan Kungsbacka och Varberg för att någon hoppat framför ett tåg så hon hinner inte i tid till jobbet.. Så då blev det att lägga i gasen om man säger så, men jag hann precis! :-) Men jag jobbade inte särskilt länge så jag kan inte säga att det var särskilt påfrestande ;-) Dock var jag så varm och törstig efter allt stressande så jag tog svängen in på Espresso House och köpte mej en Frapino med granatäpple och hallon, som jag njöt av under cykelturen hem igen :-) Jag han faktiskt ner en sväng till stranden där jag somnade i eftermiddagssolen i nån timme, så gött! Sedan trodde jag att kvällen skulle bli lite tråkig och lat för min del, men icke! :-) Det blev grillning med Sandra och sedan gick vi bort till Bolmens och mötte upp alla andra och sedan bar det av till sista Fiestan för året på Tylösand!

En mycket trevlig men varm kväll ute på Leffes! Så idag har jag tagit förmiddagen ledig, så jag sov lite längre än vanligt, tog det lite lugnare än vanligt och har precis tagit en morgontur på cykeln, stannade till vid Östras och köpte mej nybakade frallor till frukosten, en tonfisk baguette och fredagsfika i form av en klet-bulle och en hallongrotta! :-) Mums! Så nu ska jag bara skiva upp melonen och sedan drar jag till stranden! Sol & bad hela dán!!! Som jag längtat efter en sån här dag! I eftermiddag/kväll ska jag och Amanda rida ut i skogen och klättra med hästarna.

Ha en toppenfin fredag allihopa!!
P&K


Frapino & jag vid nissan                   Vackert väder!!


Som jag saknat havet!                    Grillning och choklad-drink med Sandra!


tuff för Fiesta! ;-)                            Jag & Sandra taget av självutlösaren ;-)


En del av gänget på Bolmens

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilket bra avslut du verkade fått på din dag ändå! Hoppas du mått gott idag i solen. Jag ska till stugan nu och kommer hem på söndag. Har ju noll täckning men försöker ringa dig på vägen dit! Kyss min älskade!

2009-08-07 / 16:39:36     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/
Postat av: SOFIA

fin blogg :D haft den länge?

2009-08-07 / 17:05:16     URL: http://elodia.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilka snygga solbrillor du har ;)

2009-08-07 / 19:11:16     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?