Hundbus & fikamys

Idag har det varit en slappdag på landet på hög nivå!! Jag har inte gjort någonting i princip, bara fikat, fikat & fikat! Mina bästa tjejer Linda och Tess var här och busade med Charlie & Atlas, så himla mysigt nu hade det suttit fint med en fralla vid  min sida! ;-) Har även hunnit umgås med Erik en sväng, sett på lite friidrott såklart och nu har vi precis ätit hemmagjord pizza här hemma på Lövhöjden! Så jäkla gött! Nu blir det till att fortsätta slappa för imorn ska jag in till PiaClipodrom och fixa håret! Förändring på G, alltid lika kul! ;-)

Här kommer lite bilder från dagen..
Ha en mysig söndagkväll!


Fika med Mams & Paps                 Byggmästarn i nya delen.


Fina som få! Tess & Atlas!               Charlie & Atlas är bra polare nu!


Bland det vackraste!                            Charlies fint - under magen!


Fika igen! Med mina underbara damer!


Så jävla söt!                                       Mamma poserar vant! ;-)


Sjukt smarrig pizza!                        ....Time to eat!!
Kommentarer
Postat av: Linda

Skit kul va det! Ni har det så fint! Du när jag kom hem, vad tror du jag fick till lunch?? Jo rester från igår som var hamburgare... Så det vart hamburgare 5 dagar den här veckan!! Snacka om att jag ska börja träna till veckan nu :D:D

Älskar dig med! Den där pizzan ser helt underbar ut! KYSS

2009-08-16 / 22:59:42     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?