Fika, fika, fika & mys!

Idag har jag fikat fikat och fikat ihjäl mej i princip! Först skjutsade jag mamma in till jobbet och sedan åkte jag förbi mormor & Cesar, var mysigt att snacka ikapp lite och njuta på balkongen, sedan åkte jag till farmor & farfar där det bjöds på de obligatoriska tisdags pannkakorna! :-) Så mumsigt!! Vi satt ute i det fina vädret och jag fick nyplockade bär till mina pannkakor, så lyxigt! Efter detta åkte jag till Britt & Anders där hälsade jag på alla pållarna och fikade lite till ;-) Vi gick ner i växthuset och busade med Bernard (hund) och jag fick en så himla fin orkidé med en fin kruka av Britt! Hon är så fantastisk! Så imorn ska jag åka tåg med den, hmmm.. jag hoppas den inte blir förstörd! Jag har ju inte direkt gröna fingrar heller... Efter besöket hos saknade Britt åkte jag in till stan igen och hälsade på mamma på jobbet! De har fått jättefint på Livskraft! Och jag är så glad för mamma! Och stolt över att hon fixad så fint i lokalerna! :-) Imorn tänkte jag göra ett litet inlägg om Livskraft och visa lite bilder.. Jag passade även på att sola, vilket jag inte gjort sedan knäoperationen så jag unnade mej det, det är så skönt att slumra till i "solen" Jag och mamma tog en sväng på stan och handlade lite tyg till ett stycke gardin till min lägenhet occh sedan blev det en mocka jacka till höstgarderoben :-) Som mamma sponsrade med! TACK älskade mamma! Lägger upp bild på jack-jäkeln imorn ;-) För nu orkar ja inte fota mer idag! Jag och Tess tog senare ikväll en mysig promenix ner till båten och Atlas busade som världens lyckligaste hund i sanden och i vattnet! Underbart mysigt!! Nu ser jag givetvis på So you think you can dance! ska snart ta kvällen!

Sussa gott allihopa!
P & K


Pannkaksmys hos Fami & Faffa.. Hur gott är det inte med nyplockade bär till!?


Tess & Atlas på väg ner till vattnet!    De underbara på sandpiren!


Atlas var så full av lycka att det var helt sjukt! Helt tokig kille!! :-) Going!


Vi hade visst sönder ett jävligt           Jag och min Goa goa tös! ;-)
ostabilt bord me! snyggt jobbat!


Jag, miss rötott!                                 Fantastiska fina Tess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?