En bild säger mer än tusen ord...

Fullspäckad fredag minst sagt! Men ack så härlig :-) Jag älskar fredagarna! Har ni haft en bra fredag?


Tränade med P imorse, Nästan såhär häftiga moln var det på himlen på väg hem! Helt klart superväder för hästarna att gå ut i :-)


Från stallet...                                     ..... till jobbet!


Så äkta det kan bli! Bara känslor inga spel...


Prinsen gottar sig i kvällssolen...    Och jag med efter att ha stressat runt på lite olika ärenden åt P då jag åker hem till Värmland imorn i 4 dagar, så behövde han ju lite grejjer nu när Amanda ska ha hand om min prins!


Goa Sandra & Ida!                           Körv me brö, galet gött!


Ida, Sandra & jag                               Malin & den goa korven..


Att spilla lite hör till! ;-)                        Kungarna av kubb! Malin & Sandra! 
                                                             Jag & Ida var för dåliga för att ens få va me
                                                           på bild! ;-)


Sommaren med Göran var en perfekt
fredagsfilm helt i min smak! Skrattar
så fort jag ser dem! :-)

Fantastiska fredag är nu till ända och jag håller på att packa väskan för värmland! Imorn går hemresan direkt efter jobbet och jag ska sitta på tåget och läsa psykologi, väl hemma väntar mina älskade föräldrar och mina underbara vänner.. Som jag längtar! Ska bli gött med några dagar i den värmländska skogen.. 

Vi höres till morgonen, ha de gott så länge & sussa sött!
P & K
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?