Ett bra försök!

Jag tycker jag klarat dagen hyffsat bra, trots att energinivån är väldigt låg så har solen hjälpt mej mycket på vägen tillbaka till verkligheten! Idag har magen äntligen fått ta emot lite mera mat och jag tror kroppen börjar återhämta sig även om jag måste erkänna att jag känner mig väldigt matt.. Men på väg tillbaka är jag i alla fall! Nu har jag även hämtat ut en av kurslitteraturerna, så det blev en långsam promenad i solen :-) Nu vilar jag lite på soffan med en dunkande huvudvärk, dock tror jag den verkar botas av lite Sex and the city, som passande nog var på televisionen. Snart ska jag åka ut till P som fått vara ute i det fina vädret hela dagen, det blir en liten lugn skrittur för att samla energi, ska bli underbart!

Vill också passa på att säga GRATTIS till Pascale i klassen som idag fyller år, hipp hipp hurra!!!
Ha en härlig dag i solen allihopa!


Jag tror jag skulle bli pigg & frisk av något som liknade

vår... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?