Fixardag!

Pust!
Nu har jag precis slängt upp benen på soffan för en skön kväll!
Idag har jag försökt att hinna så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt,
aldrig en riktigt bra kombo!
Hängde på låset till Lantmännen för att köpa hästmat till P, sedan vidare till Eurostop
för en hel radda ärenden som bland annat bolaget inför midsommar.
Måste vara en liten drös med poäng för att jag för en gångs skull hade lite framförhållning
och inte stod där i sista stund med smått panik (vilket är det vanliga vad gäller mej).
Sedan blev det jobb & förälskelse i två par galet snygga dojjor!
Efter jobbet kan jag inte påstå att jag var jättesugen på att åka ut till stallet men väl där blev det en riktigt go kväll! Gunnar fixade allt runt omkring så jag behövde bara rida, det är riktig lyx!
Det blev en tur på fältet med sällskap av fasáner & harar ändå gick det såpass bra att jag satt stabilt - framsteg!

Nu vilar jag ögonen på Ullared och inser hur fantastiska citat detta Tv-program levererar!
Sedan blir det SYTYCD såklart!

Roligare än så här blir det inte idag!
P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?