Back in Hstd!

Jaha då var jag tillbaka i Halmstaden igen!
Borta bra men hemma bäst... Jag vet inte jag, det är lite svårt när man har
hemma på Hammarö & hemma i Halmstad..
Tur att båda är så bra!
Vi har haft e sådan superhelg & så himla kul att få sällskap av Catta hem,
att få visa denna halmstad-inföding den värmländska "kulturen" var sjukt kul!
Idag har vi till och med varit i Storfors och lämnat Britts unghästarBete :-)

Nu ska jag ta kvällen!
Imorn blir det att återvända till verkligheten...
P & K


Catta på tåget hem..

Kommentarer
Postat av: Tess

kom tillbaka! Saknar er!

2010-06-09 / 17:27:37     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/
Postat av: catta

SUPERNICE!!! Ack Wärmland du sköna! Puss till dig

2010-06-11 / 13:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?