Mer ledig än på länge!

Eftermiddagen blev hur skön som helst!! Var väldigt längesedan jag var såhär ledig som jag vart idag :-) Blev en lång pratstund med Madde över en kaffe på stan, väldigt trevligt att träffas ordentligt igen, var alldeles för länge sen sist! Sedan blev det en liten sväng i några butiker innan vi tog sällskap hemåt... När jag var i höjd med posten kom jag på att jag lämnade min väska hos Björn i lördags, så gick förbi och hämtade den samt snodde lite Zon-salva till ond rygg och ond fot! Slutade med att jag fick släptåg hem för Björn var alldeles för trött att laga mat till sig själv! Så jag bjöd honom på lite lyxig grönsakssoppa, snäll som jag är! ;-) Sedan såg vi lite på idrottsgalan innan det blev roligare Paradise hotell tider! :-) Nu ska jag hoppa i säng för att orka upp till en tidig kursstart i kognitionspsykologi imorn, spännande!

Sleep tight!


Madde posar snyggt över fikat :-)    Fick ännu ett härligt & uppiggande brev med posten

                                                    idag! Ända från Sthlm :-) Mina söta kussar hade skickat

                                                   ett fint smyckat brev med klistermärken, och i låg jätte-

                                                  fina kort på tjejerna! Så glad jag blev! TACK ska ni ha!
                                                  Alltid lika roligt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?