Lördagkväll hos Björne!

Igår kväll blev det ju lite festligheter hemma i Björns lägenhet, lite inflyttningsfest - light, skulle man kunna säga :-) Efter hand rullade folket in & trevligt var det! De flseta tog sig in till stan medan jag själv och några andra tog oss hem till våra sängar istället. Idag är jag lite söndags-seg men det ska jag strax försöka ändra på lite nu, för nu blir det tvätt & städ, sedan blir det spinning och core innan det blir ridning och till slut så kommer jag krascha i soffan och ha en slö söndag kväll!

Ha en skön söndag!
P & K


Emil hade givetvis med sig gitarren! :-)                   Tobbe njuter...


Sebbe vill inte vara med men Björn & Alex fastnar     Allsång!

fint på bild :-)


glada vänner!


Lagom glatt & smickrande, tur att Tobbe smyger i
bakgrunden ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?