Kunde inte slutat bättre!

Min härliga dag slutade så bra som en tisdagkväll bara kan sluta! Inte nog med att P gick som en klocka när jag red idag så fick jag efter avslutat ridpass snabbt hem och svida om för att sedan bege mej in till jobbet för att möta tjejerna & gå till Pio för lite middag! Pio är ett säkert kort - vilken mat!!! Vi har ätit så magen är väldigt mätt & belåten av underbar mat och dessert fick det bli också, inte dumt! Tack så jättemycket för en härlig kväll jobbet! ;-)

P & K


Min mat!!! Grillad fläskfilé & vitlök, till dessert äppelterrie med

kanelglass


Jennie!                                         Jess!


Nathalie!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det var ju inget fel på maten på detta stället! ;-) Jag blir nästan lite hungrig av bilderna igen!

Ses imån! kram

2010-01-27 / 22:14:55     URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja det var ju inget fel på maten på detta stället! ;-) Jag blir nästan lite hungrig av bilderna igen!

Ses imån! kram

2010-01-27 / 22:14:55     URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?