What!??!!

Skrev precis ett långt och tidskrävande inlägg som sedan bara försvann!!!! Å så måttligt roande sånt är, speciellt när man är trött! Jaja... what to do... Som sagt full rulle kanelbulle är vad det är just nu; stallet, rida, plugga, jobba, äta, sova - ja ungefär så! Tur att jag ikväll fick åka hem till Catta och bli bjuden på köttfärssoppa och mysa ner mig i deras nya riktigt snygga och enormt "krypa-upp-vänliga" soffa. Blev såklart S.Y.T.Y.C.D & lite OS, och imorn är det final i So you think you can dance, missa nu inte det om ni gillar programmet! Imorn kan vi även ana att helgen tonar upp sig på himlen och jag kan börja längta! På fredag åker jag upp till Göteborg för att möta mamma & pappa samt Britt & Anders. Det kommer bli en hög av inspiration på Göteborg horse show och förhoppningsvis även lite glädjande shopping! Sedan följer mamma & pappa med ner till Halmstad över helgen, ska bli riktigt härligt!

Nu måste det fixas inför morgondagen som är fullspäckad med stall, plugg & jobb sedan SOVA!
Sweet dreams!!


              Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?