Skidor på stranden!

Har haft det fullt upp i någon dag konstigt nog, för egentligen har jag inte dundermycket att göra...Har tränat ordentligt med P både idag & igår så nu är både han och jag lagom möra. Men idag har jag i alla fall haft en undrbar & lite lugnare dag! God & stor frukost med Björn & Simon imorse, sedan åkte jag och Simon ut till Söndrum och Catta! Vi vallade skidor och satte sedan på oss skidorna direkt på gatan! helt sjukt kändes det, som att vi var bosatta i Norrland eller nåt! ;-) Vi tog oss ner mot havet och stranden och efter många om och men i den djupa snön tog vi oss fram! Simon åkte först och la spår efter kom jag och Catta i ett betydligt lugnare tempo! Sjukt kul & fantastiskt vackert var det! Varma & svettiga bjöds vi på rykande nybakt bröd av Cattas pappa! Vilken lyx - åka skidor intill havet och sedan komma in i en varm villa som doftar nybakt bröd & nybryggt kaffe, man mår sällan bättre än så!

XOXO!

Om & men - snön är djup!           Vännerna på väg mot havet!


Catta var i gott sällskap! Vi vurpade allihopa!           Simon på "toppen"


Jag blickar ut över havet!                                      Simon & Catta på väg hemåt...


Catta fångade även när "mästar-Simon" la sig i snön!


Söta Molly ville leka!                     Bagaren med sitt mästerliga bröd!

Kommentarer
Postat av: sandra rosendahl

Fan va kul det ser ut!! Jag vill också åka skidor. Ska passa på nu när jag är hemma i Köping :) Hoppas allt är bra annars, det låter som det iaf. PUss o KRam

2010-02-04 / 09:16:02     URL: http://sandrarosendahl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?